25 juli 2007

Regn. En smak av

Nästa vecka. Nästa vecka, då går jag till min hemska arbetsplats igen. Semestern har lämnat en del att önska. Bra väder, främst. Några få härliga dagar. de flesta har visat dåligt väder eller som bäst blandat. En och samma dag, med regn och sol och vind i en salig röra. Det blev inget av den där långa cykelturen jag hade planerat. Nåväl, åh ja, det finns alltid helger och jag har ju faktiskt sovit väldigt gott om dagarna. Eller åtminstone länge.

Jag har takfönster. Om jag ligger, på rygg, på min soffa kan jag se ut. Det är fint. Konstigt nog har jag inte prövat göra det under regn, men lugna puckar, chanserna blir fler.

2 kommentarer:

  1. Vill du ha konstant fint väder är det bara att flytta utomlands. Men jag håller med dig. Trodde att växthus effekten skulle göra klimatet varmare men icke. Börjar tro att det bara är en humbug för att få oss att källsotera mer och således driva oss till vansinne.

    SvaraRadera
  2. Åh! Vi får hoppas på en repros på förra årets Bolvikväder när srte väl är dags att slå läger där. Sol. Bad. Grilla. Öl.! Kramas!

    SvaraRadera

Vad det här är

Antagligen en blogg, en med lite längre texter, men utöver det vet jag inte så mycket mer, varken livslängd eller annat, det känns väldigt spännande.

För kortare, snabbare, blandade små saker finns en Vilsen Liten Robot.

Om mig

Mitt foto
Vårberg, Stockholm, Sweden
Småländsk lite vilsen stockholmare, för närvarande skyltmakande, 32-årig ostförespråkare, älskar text och bild i de flesta former. Har mycket skägg.

Bottenskrap





Play Ogg

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 2.5 Sweden License.