6 oktober 2006

4998

Mest av nyfikenhet (för ärligt talat, hur kul är den här bloggen egentligen?!) registrerade jag mig på Bloggportalen.se. Om tjänsten har jag inga direkta åsikter (katalog är bra, profiler gillar jag och tanken är god, men nog känns sidan fortfarande lite väl daterad, lite väl "året är 1999 och alla hippa dagboksskrivare på nätet säger reload"), däremot irrterar det mig att mitt ID-nummer blev 4998. Två ynka nuffor från ett härligt, analt, jämnt 5000. Taskig tajming på den.

2 kommentarer:

  1. Bloggportalen är -- eller var i varje fall -- ett kul exempel på jantelagen. Det fanns en eller några personer som gick runt och betygsatte allt så att alla siter skulle ligga på 5.0 i betyg.

    SvaraRadera
  2. ...Och nu har alla matbloggare gaddat ihop sig så det är bara recept på topp 20. hmmm... Yeah right! :)

    SvaraRadera

Vad det här är

Antagligen en blogg, en med lite längre texter, men utöver det vet jag inte så mycket mer, varken livslängd eller annat, det känns väldigt spännande.

För kortare, snabbare, blandade små saker finns en Vilsen Liten Robot.

Om mig

Mitt foto
Vårberg, Stockholm, Sweden
Småländsk lite vilsen stockholmare, för närvarande skyltmakande, 32-årig ostförespråkare, älskar text och bild i de flesta former. Har mycket skägg.

Bottenskrap





Play Ogg

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 2.5 Sweden License.