5 september 2007

Blindhöna, möt Guldkorn

Det vore synd att säga jag är ett fan av Apple. Vore till och med en lögn. Älskar äpplen, Royal Gala är favoritsorten, fast företaget som håller på med datorer, dom gör inte speciellt mycket för mig. Åtminstone inte när dom håller på med annat än datorer.

Vilket gäller iPod och det gäller iPhone, och jag kände mig inte alls imponerad av telefonen. Tja, åtminstone inte telefonfunktionen. Som bärbar mediaspelare blev jag faktiskt riktigt nyfiken. Vilket gör mig än mer nyfiken när jag snubblar över kommande iPod Touch hos MobilKoll.se. Det där är en maskin jag skulle kunna tänka mig, för första gången är faktiskt sugen på en iPod. Tänka sig.

Det lär förstås inte bli nåt av ändå, även om jag skulle få råd och få för mig att lämna Cowons iAudio bakom mig. För den kommer förstås vara bunden till iTunes, och det är en övergödd bajsholk till mjukvara om något.

Så blir det med den saken. Men man kan drömma,och kanske leka med när Johan slagit till. Den killen gillar sitt äpple.

2 kommentarer:

  1. Om Microsoft inte hette microsoft, utan hade namn och logga efter en frukt, vilken frukt hade det varit?

    SvaraRadera

Vad det här är

Antagligen en blogg, en med lite längre texter, men utöver det vet jag inte så mycket mer, varken livslängd eller annat, det känns väldigt spännande.

För kortare, snabbare, blandade små saker finns en Vilsen Liten Robot.

Om mig

Mitt foto
Vårberg, Stockholm, Sweden
Småländsk lite vilsen stockholmare, för närvarande skyltmakande, 32-årig ostförespråkare, älskar text och bild i de flesta former. Har mycket skägg.

Bottenskrap





Play Ogg

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 2.5 Sweden License.