21 juli 2007

Det här är inget dagboksinlägg

Om jag skrev dagboksinlägg, skulle det här inlägget kunna behandla idag, och hur sova bort halva dagen för att sedan städa lite, duscha och därefter cykla ner på stan varvid en fika med hr J Nicklas tog vid, varefter han hängde med hemåt för lånande av film, och när det besöket var över åt jag pasta och kollade på TV (The Daily Show, bland annat, vilket återigen befäste min passionerade man-kärlek till Jon Stewart) och spenderade timmar vid datorn (och en Guiness) läsandes texter och forum och bloggar och kollade några klipp från Whose Line Is It Anyway (jävligt rolig skit) på YouTube och sedan mera surfande och läsande igen, vilket för mig till nu, och om jag skrev dagboksinlägg skulle ni kunna få veta allt det där, men det får ni inte, och så är det med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad det här är

Antagligen en blogg, en med lite längre texter, men utöver det vet jag inte så mycket mer, varken livslängd eller annat, det känns väldigt spännande.

För kortare, snabbare, blandade små saker finns en Vilsen Liten Robot.

Om mig

Mitt foto
Vårberg, Stockholm, Sweden
Småländsk lite vilsen stockholmare, för närvarande skyltmakande, 32-årig ostförespråkare, älskar text och bild i de flesta former. Har mycket skägg.

Bottenskrap





Play Ogg

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-Share Alike 2.5 Sweden License.